Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFranquesa Canudas, Aina
dc.contributor.authorNavarro Casellas, Alba
dc.date.accessioned2025-09-16T11:43:23Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180471
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractEl present treball es configura a través d’un procés d’investigació i reflexió conjunta gràcies als coneixements extrets al llarg de quatre anys vinculats als estudis d’Educació Infantil i l’experiència en Educació Social. Un procés certament rellevant que porta el lector a entendre d’on neix la passió per engegar aquest projecte des de l’inici. El nostre Treball de Fi de Grau té unes característiques que s’allunyen d’un TFG convencional, ja que hem desenvolupat, per primera vegada en el Grau en Educació Infantil un TFG de la modalitat Innova. Aquest consisteix en la creació d’una empresa, en el nostre cas una cooperativa d’educació. La raó principal que ens impulsa a aquesta decisió es deu al fet que hem dissenyat i portat a la pràctica unes propostes educatives que vinculen l’art, el joc i la natura adreçades a infants de tres a sis anys. Així doncs, el present treball consta d’una fonamentació teòrica, seguit de l’apartat de metodologia, un marc pràctic i unes conclusions. Aquesta primera secció, es finalitza amb la bibliografia utilitzada i els annexos corresponents. Seguidament, es mostra l’apartat Innova, on es descriu detalladament l’organització i funcionament de la nostra cooperativa. Hem tingut la sort de portar a la pràctica una mostra de la hipotètica cooperativa que hem iniciat, ja que una escola de Gurb que s’ajusta a la nostra filosofia, ens ha donat l’oportunitat de desenvolupar tres sessions educatives que hem dissenyat. Això, ens ha permès valorar la viabilitat del nostre projecte. Val a dir que els resultats són més que gratificants. Finalment, creiem pertinent destacar que el disseny del projecte és el resultat d’una formació compromesa per part de les autores, fet que ha permès gaudir d’un criteri i consciència per enfocar la nostra essència com a futures professionals.ca
dc.description.abstractThis project has been done thanks to the knowledges acquired during the degree of Childhood Education and Social Education. This Final Degree Project has different attributes from the standards. For the first time, we have developed, in our Degree, a Final Project, which is known by the name “Innova”. This program consists in the creation of a company but, in our case, we create a cooperative. The reason why we chose this decision is because we have implemented some activities designed by ourselves which relate art, game and nature. These activities are addressed to children aged from three to six years old. The following project shows a theoretical part, followed by the methodology used, a practical framework and some conclusions. This first section ends with a bibliography used during the information research, and the annexes. We have been lucky because the practical framework has been possible to put it into practice, because a school in Gurb has given us the opportunity to carry out three of the activities we had designed. This has helped us to consider the viability of our project. It is worth considering announcing that the results were fulfilling. Finally, we believe important to announce that the results achieved have been possible thanks to our commitment during the Degree. This, has allowed us to enjoy the process and acquire a great amount of knowledges that, for sure, we will use in a future.ca
dc.format.extent362 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherArtca
dc.subject.otherNaturaca
dc.subject.otherEducació -- Experiènciesca
dc.titleTeixint experiències d’aprenentatge: El disseny creatiu i innovador d’un projecte pedagògic: connectant l’art, la natura i el jocca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Files in this item

This document contains embargoed files indefinitely

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint