Anàlisi de l'etapa d'introducció del programa CA/AC a centres del Berritzegune de Guipúscoa
Author
Other authors
Publication date
2011-11-09Alternative title
Análisis de la etapa de introducción del programa CA/AC en centros del Berritzegune de Guipúzcoa
Analysis of the introduction stage of the program CA/AC in educational centers of the counseling services from Gipuzkoa
Abstract
Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el
Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest
programa en la seva modalitat B.
Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents
als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa durant el
curs 2010/11.
A partir d’aquesta pràctica, s’ha realitzat l’anàlisi quantitativa de les diferents
actuacions dels àmbits A i B de manera que se’n poden analitzar a partir de
gràfics, quines han estat les freqüències i el grau d’aplicació de les dinàmiques
i de les estructures cooperatives que conformen el programa aplicat.
This study is an examination of the diferent spheres of action that build the
CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of
development of the form B of this Programme.
The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in
several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). The practice provided
data to make a quantitative analysis of spheres A and B. Likewise, frequency
and degree of implementation of the cooperative dynamics composing the
programme, can be analyzed with graphs.
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Pere Pujolàs Maset
Language
Catalan
Keywords
Cooperació educativa
Aprenentatge -- Treball en equip
Ensenyament -- Treball en equip
Escoles -- País Basc
Pages
77 p.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/