Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2009ISBN
978-84-693-1594-1
Resumen
La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de … [+]formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.
Tipo de documento
Tesis
Lengua
Catalán
Palabras clave
Natació per a infants
Activitats aquàtiques
Professors -- Formació
Universitat de Vic -- Tesis
Publicado por
Universitat de Vic
Nota
Director/a: Núria Simó
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Tesis doctorals [286]
Derechos
Tots els drets reservats