Introducing phonological awareness through rhymes: a didactic proposal for teachers
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2025-05-01Resum
This final year project was designed to provide teachers a useful tool to introduce English
phonological awareness to very young learners. Rhymes are not a very common resource to
teach English as a Foreign Language, but they are really engaging for children. For this
reason, some rhymes were created in the didactic proposal, taking into account the most
common difficulties for Catalan and Spanish speakers while learning English: the challenge
of differentiating long and short vowel sounds. Moreover, some activities to accompany the
instruction of the rhymes have been created to provide extra tools for teachers in Early
Childhood Education.
Aquest treball de fi de curs ha estat dissenyat per a oferir als mestres una eina útil per
introduir la consciència fonològica de l’anglès als infants. Un recurs no gaire comú per
ensenyar anglès com a llengua estrangera, però molt atractiu per als infants, són les rimes.
Per aquest motiu, s’han creat algunes rimes dins la proposta didàctica, tenint en compte
quines són les dificultats més habituals dels parlants de català i castellà a l’hora d’aprendre
anglès, especialment el repte de diferenciar entre sons vocàlics curts i llargs. A més, s’han
dissenyat algunes activitats complementàries per acompanyar la instrucció de les rimes i
oferir eines addicionals als mestres d’Educació Infantil.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Anglès
Paraules clau
Pàgines
59 p.
Nota
Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/