Grup Nació Digital. La informació local es fa global gràcies a internet
Autor/a
Data de publicació
2010ISBN
978-84-96998-51-3
978-84-92956-16-6
Resum
CAS PRÀCTIC: Quan internet era un espai desconegut per la majoria de ciutadans, el periodista osonenc Miquel Macià hi va veure unes possibilitats quasi infinites de comunicació. Així va ser com va néixer Osona.com, un portal de comunicació que utilitzava internet per difondre les seves informacions. I l'empresa va anar més enllà. L'any 2005 la companyia osonenca va fer un pas important en la seva carrera i va crear una capçalera informativa d'abast nacional: Nació Digital
NOTA PEDAGÒGICA: El cas sobre el Grup Nació Digital és un cas centrat en l'estratègia empresarial. És a dir, en les decisions que han pres els responsables d'aquesta societat al llarg de la seva història i en els passos que s'han seguit per fer realitat el seu creixement i convertir-la en una empresa d'èxit. La intenció és que els estudiants que estudiïn el cas siguin capaços d'identificar els processos que ha seguit l'empresa i les causes que l'han portada a prendre les diverses decisions i puguin arribar a conclusions interessants.
Tipus de document
Capítol o part de llibre
Llengua
Català
Publicat per
Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic
Publicat a
José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Materials docents [20]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/