L' Aula de Teatre de la Universitat de Vic (ATUV): una aproximació a la seva trajectòria
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2011Resumen
El present treball de recerca explora i descriu alguns dels aspectes més rellevants del que ha estat la trajectòria de l’Aula de Teatre de la UVic (ATUV) al llarg dels anys. Consta de dues parts diferenciades. En la primera, presento de forma breu alguns dels elements bàsics de caràcter històric que configuren la relació del teatre amb l’educació, fent una especial referència al teatre universitari a l’estat espanyol i a Catalunya. La segona part del treball es desdobla, a la vegada, en dues perspectives. En una, dono compte de l’evolució realitzada per l’Aula de Teatre de la Universitat de Vic, des del punt de vista de la seva organització, característiques i funcionament, i produccions. S’ha fet una memòria descriptiva dels 18 anys de trajectòria de l’ATUV. La segona perspectiva aporta la visió del conjunt de persones (estudiants i exestudiants) que han passat per l’ATUV i que fan, a partir d’un qüestionari tramès prèviament, una valoració dels objectius de dinamització cultural de la Universitat que es proposa l’aula, així com dels aspectes de formació humanística que comprenen el treball de valors, d’habilitats i d’actituds com a procés de creixement personal que han viscut en la seva experiència a l’ATUV..
This research job explores and describes some of the most important aspects about Vic University Drama Classroom’s trajectory over the years, in two distinguished parts. On the first one, some basic historical facts over theatre and education relationship, mainly reported on universitary theatre in Spain and Catalonia, are briefly shown. Second part is spread open under two different perspectives: on one hand, the author offers a view on Vic University Drama Classroom’s developement, about its organisation, characteristics, working and productions throughout it’s eighteen running years. On the other hand, she provides with students and ex-students who are or have been part of the Drama Classroom’s point of view; by answering a previously sent questionnaire, they make an assessment about University’s cultural promotion targets and about humanistical training aspects -which include values, abilities and attitudes- as their personal growth progress given as a consequence of their Drama Classroom’s experience.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Antoni Tort
Lengua
Catalán
Palabras clave
Universitat de Vic. Aula de teatre
Teatre universitari català -- Catalunya -- Vic
Páginas
137 p.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/