Organització del temps de pràctica motriu en la programació i desenvolupament de les sessions d'E.F a l'IES Monsacopa d'Olot
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2013Resum
L’educació física és una matèria que presenta diferències estructurals i organitzatives
significatives respecte la resta d’àrees. L’anàlisi de la pràctica diària durant les
sessions, ens demostra els pocs minuts que els alumnes realment disposen per
practicar i poder assolir els objectius marcats. Aquesta recerca, pretén fer veure als
professors la importància d’una adequada gestió del temps a l’aula amb l’objectiu
d’augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes. Per fer-ho, es durà a terme un
procés d’investigació on, primerament es definiran els diferents temps que existeixen
en una sessió d’educació física, i després, s’analitzaran i es buscaran possibles
relacions entre l’organització d’aquests temps dins la programació del professor i
durant la realització de les sessions. Per últim, es presenten una sèrie d’estratègies
d’intervenció, que poden ajudar al professorat a augmentar el temps dedicat a la
pràctica, temps essencial per a l’aprenentatge.
Physical education is a subject which presents significant structural and organizational
differences to the other areas. The analysis of daily practice during the class proves the
few minutes that the students really have to practice and to achieve the objectives. This
research aims to show teachers the importance of proper time management in the
classroom in order to increase the time motor practice of students. To do this, we carry
out a research process where you first define the different times that exist in a physical
education session, and then analyze and look for possible links between the
organization of this time within the teacher’s program and in the course of the sessions.
Finally, a series of intervention strategies are presented, which can help teachers
increasing the time spent on practice, essential time for learning.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Cati Lecumberri
Llengua
Català
Paraules clau
Educació física -- Programació
Temps -- Organització
Pàgines
120 p.
Nota
Curs 2012-2013
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/