Estratègies per optimitzar el temps de pràctica motriu en les sessions d'educació física
Autor/a
Data de publicació
2013-05-10Resum
L'alumne necessita practicar per aprendre. En les classes d'educació física, però,
aquesta pràctica es veu limitada per molts factors que, per petits que siguin, quan
s'ajunten provoquen que el temps de pràctica motriu d'una sessió sigui excessivament
reduït. Aquest treball que presento, doncs, tracta de cercar i analitzar els factors més
rellevants que generen aquesta manca de minuts amb què compten els alumnes per
tal d'assolir els objectius establerts. Així, es podrà reflexionar sobre les possibles
estratègies a utilitzar per tal de poder optimitzar al màxim el temps de pràctica motriu
en les sessions d'educació física
The student needs to practise to learn. In physical education classes, though, this
practice is limited by many factors which, however small, when they come together
mean that the actual time they spend doing motor practice in a session is excessively
reduced. This end of course assignment, therefore, attempts to research and analyse
the most relevant factors which cause this loss of minutes that the children have, to
achieve the established aims. In this way, the possible strategies to be used to be able
to optimise motor practice time within physical education sessions can be reflected
upon.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació física
Motricitat
Alumnes
Temps -- Organització
Pàgines
97 p.
Nota
Curs 2012-2013
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/