Beneficis socials del treball cooperatiu a l'aula d'educació física
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
Hi ha diversos autors que parlen dels beneficis socials que aporten les estructures d’aprenentatge cooperatives dins les aules d’Educació Primària, afirmant que d’aquesta manera podem millorar la cohesió dels grups i disminuir el percentatge d’alumnes rebutjats. Per comprovar-ho, al llarg d’aquesta investigació he implantat aquestes estructures de treball dins l’àrea d’Educació Física. A través de diferents instruments de recollida de dades, he pogut comprovar quin era l’estat de les relacions, abans, durant i després de la meva intervenció didàctica, d’aquesta manera, i comparant-ne els resultats, he pogut afirmar o desmentir la idea d’aquests autors.
Several authors reveal the social benefits provided by the cooperative learning structures primary schools, claiming that, in this way, we can improve the group cohesion and decrease the percentage of students rejected. To check the course of this investigation, I have implemented these work structures in the area of Physical Education. Using different data collection instruments, I could see what was the state of relationship before and after my didactic intervention, and thereby comparing it the result I was able to affirm or deny this.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Páginas
104 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/