L'aprenentatge cooperatiu a la ZER de Llierca
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
El treball cooperatiu és una metodologia important per aconseguir un model d’escola inclusiva. L’objectiu d’aquesta investigació qualitativa és conèixer quina percepció tenen els mestres i les mestres de la ZER del Llierca sobre el treball cooperatiu. L’instrument que s’ha utilitzat per recollir aquesta informació han estat els qüestionaris. A través del correu electrònic, s’han passat els qüestionaris a tot el professorat de la ZER, el qual de manera voluntària i anònima els han contestat. Després s’ha fet una anàlisi d’aquests i se n’ha extret com a conclusió principal que el professorat coneix, ha sentit parlar i són conscients que el treball cooperatiu és una metodologia interessant a treballar a l’aula i al centre, però fins al moment no s’ha adoptat com a eina constant al dia a dia a l’escola.
Cooperative learning is an important methodology to achieve an inclusive school model. The aim of this research is to know which is the perception of the teachers working on the rural schooling zone of Llierca (ZER del Llierca), in La Garrotxa, Catalonia about cooperative learning. The means used to collect that information have been questionnaires. Through emails, questionnaires were sent to all teachers working on ZER del LLierca, that voluntarily and anonymously have answered them. Then, the relevant information was extracted and analysed. The main conclusion drawn is that the teachers have heard, know and are conscious that cooperative learning is an interesting methodology to work at classrooms and school, but so far it hasn't been taken as a daily tool for learning at schools.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Ensenyament -- Treball en equip
Pages
45 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/