Anàlisi dels factors que influeixen en la millora de la comunicació i l'expressió de l'alumnat utilitzant la metodologia globalitzadora de la recerca del medi integrant les TIC a l'aula
View/Open
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
Aquest treball d’investigació es centra en observar, comparar i descriure si millora la comunicació i l’expressió de l’alumnat utilitzant una metodologia globalitzadora, com és la recerca del medi, i integrant les TIC a l’aula. La finalitat és tenir informació sobre una recerca d’aquest tipus, i poder saber si, com a futura mestra, és profitós i bo pels infants utilitzar metodologies globalitzadores a l’aula, i integrar les TIC en aquesta. S’ha acabat concloent que en alguns casos el nivell de comunicació i expressió de l’alumnat ha augmentat respecte el nivell inicial, però que, en la majoria de casos el nivell ha quedat allà mateix. Finalment, a la vista d’aquests resultats sorgeixen preguntes que giren entorn a si els resultats finals serien millors portant a terme aquesta investigació durant més temps o bé en un curs superior.
This research project is focused on observe, compare and describe the improvement of the communications and the expression of the pupils. This project is done using the global method of research into educational media adding the ICT in the class. The finality is to have information about this type of research, and to know if, as a future teacher, it is good and profitable for children to use global methodologies in the classroom, and to integrate ICT. To sum up it has been discover that in some cases the communication and expression level of the pupils have been increased compared to the initial level, however, most of the cases the level hasn’t evolved. Finally, seeing these results is can appear questions around the final results, if they would be better doing it in a longer time or in a superior course.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Tecnologia de la informació
Comunicació
Pages
79 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats