Obrim la biblioteca : fem bibliopati !
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
Aquest treball pretén analitzar la importància de la lectura a l’escola tot
posant èmfasi en el fet de llegir per plaer. Partint d’una base teòrica que ho
fonamenti s’ha realitzat i analitzat una experiència innovadora: un
bibliopati. Durant quatre sessions la biblioteca ha tret una part dels seus
materials a fora el pati, de manera que han sigut els llibres qui han anat a
buscar els alumnes i no al revés. Aquesta activitat, totalment voluntària,
pretenia fomentar l’hàbit lector i donar a conèixer el potencial que té la
biblioteca escolar.
The present work expects to analyse the reading importance at school,
emphasizing the fact of reading for pleasure. Based on a theoretical
premise, an innovative experience has been conducted and analyzed: the
outdoor school library. The library took part of its material out in the
playground in four occasions, so that the books looked for students to read
them and not the opposite. This absolutely voluntary activity was aimed to
encourage the reading habit and spread the school library possibilities.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Biblioteques escolars
Lectura, Gust per la
Páginas
57 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/