Intervenció psicopedagògica dels alumnes que presenten algun trastorn generalitzat del desenvolupament: anàlisi d'un cas
Autor/a
Data de publicació
2013-05-17Resum
La principal idea que es planteja en el present Treball Final de Grau és conèixer com s’intervé en una aula amb un infant que pot presentar algun Trastorn Generalitzat del Desenvolupament (TGD). Concretament, a través de l’anàlisi d’un cas, on la hipòtesi diagnòstica actual és un retard cognitiu lleu, ja que no mostra un diagnòstic clar. No obstant, aquesta intervenció s’adequarà als símptomes i característiques de cada infant. Per tal de contemplar el desenvolupament de l’infant, s’han dut a terme diverses activitats referents a l’aprenentatge cooperatiu que han ajudat ha observar la interacció del nen amb els altres infants.
The Final project proposes to know how intervene in a classroom with a child that can present a Pervasive Developmental Disorder (PDD) through the analysis of a case. Currently, the diagnostic hypothesis is a slight cognitive delay but it is inconclusive. However, this intervention will adapt to the symptoms and characteristics of each child. In order to contemplate the development of the child has been carried out different activities about to cooperative learning. These activities have helped to observe the interaction of the child with other children.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Trastorns del desenvolupament
Educació especial
Psicologia pedagògica
Pàgines
56 p.
Nota
Curs 2012-2013
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/