El lloc de les famílies a l'escola: estratègies cap a la inclusió
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05Resumen
Aquest treball té com a objectiu aprofundir en la relació que s’estableix entre escola i família i els elements que configuren aquesta, així com les estratègies implicades per tal que aquesta es doni de la manera adequada; als Serveis Educatius Municipals 0-6 de la ciutat de Pistoia. D’aquesta manera, juntament amb bases teòriques que ens contextualitzen i ens expliquen com funciona aquest aspecte dins del marc educatiu dels Serveis de la ciutat, trobem un anàlisi aprofundit d’aquesta relació en el dia a dia en dos d’aquests serveis, concretament un l’Asilo Nido i una Scuola dell’Infanzia.
The aim of this study is to deepen in the relationship established between school and families and the elements that constitute this ones, as well as the involved strategies in order to make this takes place in an appropriate way; at Municipal Educational Services 0-6 of the Pistoia city. Thus, with theoretical foundations that contextualize and explain us how this aspect takes place inside the educational framework of the city Services, we found an analysis of this relationship on a day to day in both of these services, specifically at Asilo Nido and Scuola dell’Infanzia.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Família i escola
Educació -- Participació dels pares
Páginas
148 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/