Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013ISBN
978-84-941644-5-3
Resumen
L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema
d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el VII
Congrés Nacional d’Avaluació Formativa en Docència Universitària celebrat a la Universitat de Vic els dies
5, 6 i 7 de setembre de 2012. Uns tòpics instaurats que cal trencar si el professorat vol optar per una avaluació
formativa.
Tipo de documento
Capítulo o parte de libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ensenyament universitari -- Avaluació
Avaluació
Páginas
4 p.
Publicado por
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
(c) Universitat de Vic
Tots els drets reservats