Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013ISBN
978-84-941644-5-3
Resumen
Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins
conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal tenir
en compte en una avaluació formativa des d’una visió pràctica i assequible a l’estudiant.
Aquest document articula conceptes referents a l’avaluació formativa amb exemples d’assignatures realitzades
durant el curs escolar 2012-2013, concretament en la carrera de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport,
amb alumnes de quart curs de Grau a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat
de Vic.
Tipo de documento
Capítulo o parte de libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ensenyament universitari -- Avaluació
Estudiants universitaris -- Avaluació
Páginas
3 p.
Publicado por
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
(c) Universitat de Vic
Tots els drets reservats