Anàlisi d'estratègies d'identificació i prevenció dels trastorns de conducta a l'aula
Autor/a
Data de publicació
2014-05Resum
Aquest treball, vol exemplificar la importància que té actualment l’aplicació de diverses estratègies d’intervenció per identificar i disminuir la presència de trastorns de conducta a les aules.
Des d’un punt de vista inclusiu, la detecció i el tractament d’aquests problemes s’ha convertit en un dels reptes més importants en l’educació i per aquest motiu volem oferir al professorat un seguit de metodologies i tècniques amb les quals puguin reconèixer en cursos inicials a tots aquells alumnes susceptibles a la realització d’una intervenció preventiva.
This project wants to illustrate the importance of intervention strategies to identify and reduce the presence of behavioural disorders in classrooms.
From an inclusive point of view, detection and treatment of these problems has become a major challenge in education, and that is why we offer teachers a range of methodologies and techniques to recognise succeptible pupils on initial courses in order to make a preventive intervention.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Trastorns de la conducta en els infants
Pàgines
173 p.
Nota
Curs 2013-2014
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/