Com explicar un sistema CLIL: un model dinàmic newtonià
Author
Other authors
Publication date
2014-03-27Abstract
En la implementació del CLIL a l’educació superior, apart d’estudis sobre
el nivell de l’estudiantat i la disponibilitat del professorat, i de l’elaboració de
material educatiu interdisciplinari, el repte actual és aconseguir que s’involucrin
activament en CLIL els professors de contingut d’un ventall ampli de disciplines.
En aquesta comunicació es presenten les bases d’un model per un sistema CLIL,
utilitzant la dinàmica newtoniana. Pot ser un model interessant i plausible en un
context universitari científic i tecnològic, on fins ara el CLIL s’ha implementat
només lleugerament.
In the CLIL implementation in higher education, beside studies on the
level of the students and the willingness of teachers, and the elaboration of
interdisciplinary educational material, the current challenge is to get content
teachers, of a wide range of disciplines, more involved in CLIL. In this
communication the bases of a model for a CLIL system is presented, using the
Newtonian dynamics. It could be an interesting and plausible model to be used in a
scientific and technological university environment, where so far CLIL has been
implemented only slightly.
Document Type
Object of conference
Language
Catalan
Keywords
Anglès -- Ensenyament
Ensenyament universitari
Pages
13 p.
This item appears in the following Collection(s)
- Documents de Congressos [174]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/