El procés d’inclusió i l’assoliment de la felicitat a l’escola
Autor/a
Data de publicació
2014-05Resum
Oferir una educació de qualitat que inclogui a tots els infants ha esdevingut, en els darrers anys, un repte per a la majoria de les escoles. Aprendre convivint amb la felicitat hauria d’esdevenir una realitat a qualsevol centre educatiu per tal de garantir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Aquest treball pretén transmetre que ambdós fets són possibles a partir de l’estudi de cas realitzat a l’escola Città-Pestalozzi, situada al centre d’Itàlia. Aquesta recerca s’ha dut a terme a través de l’anàlisi de documents, l’observació directa, la realització d’entrevistes i la participació en el propi centre.
Providing a quality education that involves all children has become, in recent years, a challenge for most schools. Learning while living happiness should become a reality at any school to ensure the teaching-learning process. This document aims to convey that both events are possible from the study at Città-Pestalozzi school, located in central Italy. This research has been done through document analysis, direct observation, conducting interviews and participation at the school itself.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Felicitat
Itàlia -- Ensenyament
Pàgines
68 p.
Nota
Curs 2013-2014
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/