L’educació emocional a través de la música per afavorir la convivencia l’aula en l’Educació Primària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
L’educació emocional cada dia guanya més rellevància en l’àmbit educatiu. S’està
comprovant que les emocions estan molt lligades al desenvolupament intel·lectual i
social de les persones. La pràctica inclosa en aquest treball pretén afirmar la hipòtesi de
que l’educació emocional a través de la música afavoreix la convivència a l’aula. Grans
teòrics, al llarg de la història, han destinat part de la seva carrera a l’estudi de l’evolució
del concepte d’emoció i les diferents vessants relacionades amb aquesta, com la
intel·ligència emocional i/o l’educació emocional. L’ús de la musica com a recurs per
treballar l’educació emocional ha permès un progrés en la convivència a l’aula, gràcies
al seu efecte socialitzador.
Emotional education daily gains greater relevance in education. It is checking that
emotions are closely linked to the social and intellectual development of the people. The
practice included in this work aims to affirm the hypothesis that emotional education
through music promotes coexistence in the classroom. Distinguished theorists,
throughout history, have devoted part of his career to the study of the evolution of the
concept of emotion and different aspects related to this, such as emotional intelligence
and / or emotional education. The use of music as a resource for emotional education
work has allowed a progress on tolerance in the classroom, thanks to its socializing
effect.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Música -- Ensenyament
Coneixement d'un mateix
Emocions en els infants
Páginas
106 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/