La Inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials. Accés al currículum ordinari a través dels Plans Individualitzats. Traducció i adaptació de l’SPOT (instrument per analitzar els PIs).
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
Actualment, és cada vegada més present en la nostra societat la paraula
inclusió i més concretament en el nostre àmbit educatiu, el concepte
d’educació inclusiva. Aquest treball pretén presentar una eina adaptada i
traduïda al català anomenada Student Program Observation Tools, la qual
serveix per fer un anàlisi d’una de les mesures d’atenció a la diversitat: els
Plans Individualitzats, per tal de millorar-ne el contingut i ésser una ajuda
per a les escoles però també perquè els alumnes amb necessitats
educatives especials puguin tenir accés al currículum ordinari com la resta
dels seus companys de classe.
Nowadays, the word inclusion is more and more taken into consideration in
our society. In the educational community, the concept of inclusive
education is becoming a fundamental issue. This project has the intension
to propose a tool named Student Program Observation Tools, adapted and
translated to the Catalan language, with the aim to analyze one of the ways
of attending children with special educational needs: the Individualized
Education Programs. This instrument has been adapted in order to offer a
tool for Catalan schools to analyze and improve these programs so pupils
with special educational needs may have access to the general curriculum,
just like all the other pupils.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Atenció a la diversitat
Páginas
111 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/