La música i la multiculturalitat a l'aula. Com la pràctica de les diferents expressions musicals dels infants a l'aula pot ajudar al coneixement mutu en el grup- classe
Author
Publication date
2014-05-16Abstract
Actualment, vivim en una societat on hi conviuen diferents cultures i la
música és un llenguatge que s’utilitza en totes elles. Aquest treball tractarà
el tema de la música i la multiculturalitat a l’aula per investigar si és
possible, a partir de la música dels diferents països d’origen dels infants,
conèixer-se millor i conèixer millor als companys. Com a mestres hem de
tenir en compte totes les cultures de la nostra aula per tal d’ajudar als
infants a respectar i valorar cada una d’elles. En aquesta investigació
trobarem quina ha estat la metodologia d’estudi, quina ha estat la
intervenció a l’aula i quins són els resultats que hem obtingut.
Now a day, we live in a society where different cultures coexist and the
music is a language that is used in all of them. This work talks about the
music and the multiculturalism in the classroom to investigate if it’s
possible, from the music of different origin countries of the children, to
improve self-knowledge and knowledge of classmates. As teachers we must
take into account all cultures in our classroom to help children to respect
and value each one of them. In this research we find what has been the
study methodology, which has been the intervention in the classroom and
what are the results we have obtained.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació infantil
Música -- Ensenyament
Multiculturalisme
Pages
67 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/