Característiques bàsiques de l’organització d’espais, d’ambients i dels tipus de materials que hauria d’estar present en les escoles d’educació infantil (3-6) per garantir pràctiques educatives de qualitat
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
Amb el present treball es vol aprofundir en la manera que influeix l’organització d’espais, d’ambients i les característiques dels materials en el procés educatiu. A partir d’una recerca teòrica en base les necessitats educatives de la societat actual, les necessitats evolutives dels infants, i en base a l’observació i anàlisi d’escoles reggianes i catalanes referents que tenen en compte com a agent educador l’espai, els ambients i els materials, es volen reunir quines són les característiques bàsiques de l’organització dels espais, ambients i materials per garantir una educació de qualitat a l’etapa infantil (3-6).
The aim of this work is to study in depth the influence that the organization of spaces and environments and the features of materials have on the educational process. Starting from theoretical investigations carried out on the educational needs of contemporary society, on the developing needs of young children and on the basis of observing and analysing different schools in Reggio Emilia and Catalonia which consider space, environment and material as an educating agent, the authors of current survey have made the effort of gathering the essential characteristics about the organization of spaces, environments and materials in order to guarantee the quality of Early Childhood Education(3-6).
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació infantil
Entorn escolar
Páginas
77 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/