La importància del tutor dins l'aula inclusiva: Estratègies metodològiques i organitzatives que es troben a les aules inclusives
Author
Publication date
2014-05-16Abstract
Actualment, la inclusió a les escoles és molt important. Tots els infants han
de sentir-se acollits dins de l’escola, ha de ser un espai segur, afectiu i de
confiança per a ells, no hi ha d’haver exclusions.
Les escoles inclusives han de respondre a la diversitat de les necessitats de
tots els infants, i per aconseguir-ho, cal modificar continguts,
estratègies,etc. És a dir, cal una mirada nova davant l’educació.
Aquest estudi té com a objectiu investigar la importància que té el tutor
dins l’aula inclusiva, també es pretén investigar quines estratègies
metodològiques i organitzatives té per atendre a la diversitat. L’estudi es
durà a terme mitjançant un estudi de cas realitzat a una aula de P-5.
Nowadays, inclusion in schools is very important. All children should feel
welcomed in the school, the school must be a safe place, emotional and
confidence for them, there should be no exclusions.
Inclusive Schools must respond to the diverse needs of all children, and to
achieve this, we must modify content, strategies, etc. In conclusion, we
need a new vision to the education.
The aim of the study is investigate the importance of the tutor in the
inclusive classroom, also investigated methodological and organizational
strategies that tutor has to attend diversity. The study was carried out
through a case study in a P-5 classroom.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Tutors i tutoria (Educació)
Pages
146 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/