L’audició activa amb el musicograma: Facilitadors per a la seva aplicació a l’aula d’Educació Infantil
View/Open
Author
Publication date
2014-05-16Abstract
Ensenyar a través de l’audició activa és una metodologia que ajuda als infants a
aprendre aspectes musicals. La meva finalitat és poder introduir i desenvolupar els
musicogrames a una aula amb infants de quatre anys, mitjançant l’audició activa. A
partir d’unes sessions a l’escola i un grup en concret, he pogut ampliar els meus
coneixements en relació a l’àmbit treballat i investigat. Així doncs, aquest projecte
m’aporta un seguit de conclusions les quals m’ajuden a saber quins aspectes
faciliten l’aplicació del musicograma a l’aula i quins elements, actituds i
aprenentatges es potencien si es porta a la pràctica. Aquestes conclusions finals,
em proporcionen nous aprenentatges per a la meva futura professió.
Teaching through active audition is a methodology which helps children to learn
different musical aspects. My aim is to introduce and work with musicogrames, in a
class with pupils aged about four through active audition. After some sessions with
a particular group in the school I have been able to increase my knowledge about
the aspect I have been working and investigating about. So, working in this project
I have achieved some conclusions which help me to know which aspect can
facilitate the use of musicogrames in the class and which elements, attitudes and
learnings can be improved by using them. These final conclusions have given me a
new kind of knowledge which can be helpful in my future profession.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Música -- Ensenyament
Percepció auditiva en els infants
Pages
51 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats