La representació de la figura humana com a eina d'estudi dels dibuixos infantils
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
Aquest treball pretén apropar-nos al dibuix infantil a través d’una
investigació que s’ha dut a terme amb infants d’edats compreses entre els 3
i 5 anys. Podrem observar si actualment, en el nostre context social, els
infants segueixen unes etapes evolutives del dibuix i si l’estimulació de
l’entorn influeix per accelerar-ne el procés.
El tipus de recerca que s’ha dut a terme és principalment de caire qualitatiu.
També hi ha, però, una part de dades quantitatives.
Els resultat obtinguts s’han posat en relació amb el marc teòric presentat en
la investigació i se n’han pogut extreure unes conclusions.
This study aims to approach the children's art through research carried out
with children aged between 3 and 5 years old. We’ll can see if you are
currently in our social context, children follow a developmental stages of
drawing and if the environment influences stimulation to accelerate the
process.
The type of research that has been conducted is mostly qualitative. There
are, however, some quantitative data.
The results obtained have been compared with the theoretical framework
presented in the research and have been able to draw some conclusions.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació infantil
Dibuix
Creativitat en els infants
Páginas
57 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/