Ara mostrant els elements 1-13 de 13

    • Eina d'ajuda als logopedes per realitzar tractaments 

      Pratsobrerroca Pujol, Laura (2014-09)
      L'objectiu d'aquest projecte és el de dissenyar i desenvolupar una aplicació per a dispositius mòbils que esdevingui una eina de suport als logopedes durant les seves sessions. Aquesta ha de ...
    • Pots&Plants Aplicació de Realitat Augmentada 

      Mosquera Mayo, Jesús (2014-09)
      Joc de Realitat Augmentada on l’usuari haurà de complir petits reptes interactuant amb els elements virtuals de l’escena. Aquests elements es presentaran fent us de marcadors. El projecte és un joc on ...
    • Disseny i desenvolupament d'una aplicació mòbil per a la detecció de gestos simptomàtics de la malaltia de Parkinson 

      Palma Bartrolí, Arnau (2014-09)
      En aquest Projecte Final de Màster s'ha creat una aplicació per a telèfons intel·ligents amb sistema operatiu Android per ajudar al prediagnòstic online i offline de la malaltia de Parkinson i altres ...
    • Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity 

      Sanchez Arrey, Daniel (2014-09)
      L’objectiu principal del projecte és la creació d'un prototip de videojoc basat en el joc clàssic Laberint de Congost, utilitzant l’eina de creació de videojocs Unity, per dispositius mòbils i webs.
    • Gestmobile 

      Marsó Riera, Aleix; Pujols Cirera, Xavier (2014-09)
      Degut al gran creixement de la tecnologia que està present en totes i cadascunes de les facetes de les nostres vides, que les hem absorbit i incorporat com a eines indispensables de treball, s’ha ...
    • Desenvolupament d'una app 

      Fernàndez Bosch, Toni (2014-09)
      El TFM ha consistit en participar i conèixer de prop tots el passos de desenvolupament d’una aplicació: elaboració d’un guió, realització de la part gràfica, programació i màrqueting. Per aquest motiu ...
    • Apps IoT in Sport 

      Balagué Sanglas, Francesc (2015-09)
      Internet of Things technology (in advance, IoT) applied into the sports world. We want to make a study with extractions of data to identify different movements and behaviors in sport during the practice ...
    • Virtual Edu 3D 

      Capdevila i Salada, Josep (2015-09)
      In the society we lived the new technologies have become an indispensable tool for our day. With the creation of communication networks, currently anyone at any time with a device with network access ...
    • Games for dyscalculic children 

      Cos, Aleix (2015-09)
      One of the most popular school failures is the mathematical difficulty. Dyscalculia is a specific learning disability in mathematics, neurobiological basis that is characterized by a difficulty in ...
    • Multi-machine touch control with remote management of data 

      Bover Capdevila, Eudald (2015-09)
      The project is based on the design and development of two applications in order to automate a dosing process for industrial washing machines. The first application has been developed with the Qt Creator ...
    • Remote Healthcare Solutions 

      Reifs Jiménez, David (2015-09)
      Background: Essential Tremor (ET) is the most frequent movement disorder and in particular, essential tremor is the most cause of postural tremor in humans. The definition an ...
    • Let's Go Padel. Simplifying padel tournaments management 

      Maurí, Marc (2015-09)
      Let's Go Padel offers to padel tournament organizers, clubs or specialized companies a set of mobile applications to improve the management and monitoring of their tournaments while improving the ...
    • Reactive Games. Tangible game system for geometry learning 

      Hornos Arias, Josep (2016-09)
      From the ancient Egypt to our days games evolved continuously. Several innovations in technology made possible to play with people around the world, or simulate realities to give new experiences to ...