Using games as a teaching and learning strategy: how are they used in a Catalan school
Author
Publication date
2014-05Abstract
Generalment, es creu que els jocs han estat sempre considerats com a activitats per a dur a terme durant el temps de lleure dels infants, i rarament han sigut considerats com a part de l’aprenentatge dels infants. A partir de la ferma creença que els jocs són una molt bona estratègia d’ensenyament i aprenentatge de la llengua Anglesa per als infants, s’ha volgut fer una recerca sobre els avantatges i les característiques principals dels jocs com a eina educativa.
Aquest estudi ha estat basat en l’observació i l’anàlisi de les sessions de llengua Anglesa de l’escola Marta Mata de Torelló, on els jocs han sigut utilitzats com a estratègia d’ensenyament i aprenentatge de la llengua Anglesa, per a poder comprovar si els jocs promouen l’augment de la motivació i el període de concentració dels infants, entre d’altres beneficis.
Generally, it is thought that the games have been always considered as great activities to carry out during the leisure time, and they have been rarely considered as a part of the learning process of children. From the firmly belief that the games are a great teaching and learning strategy of the English language for the pupils, it has been aimed to research about advantages and the main characteristics of the games as an educative tool.
The present study has been focused on the observation and analysis of the English language sessions implemented in Marta Mata School in Torelló, where the games have been used as a teaching and learning strategy of the English language, in order to check if the games can promote the increase of motivation and concentration span of children, among other benefits.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Keywords
Anglès -- Ensenyament
Jocs educatius
Estratègies d'aprenentatge
Pages
142 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats