Consum de premsa comarcal tradicional i en línia a Catalunya. Estudi de camp sobre preferències i hàbits de persones adultes en el context multipantalla
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2014ISSN
2014-0444
2014-0304
Resum
Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part
de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una
enquesta en línia oberta a majors d’edat en què es destaca que: els mitjans de
comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels mitjans
de comunicació comarcals tradicionals; que hi ha una tendència a la disminució de
consum de notícies en línia a mesura que augmenta l’edat, i que l’accés als mitjans de
comunicació en línia es fa més a través d’ordinador portàtil, seguit de l’ordinador de
sobretaula i després mitjançant el telèfon intel·ligent. Això desvetlla un panorama
multipantalla en construcció, en la cerca d’una identitat i un model de negoci.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Premsa
Xarxes socials
Comunicacions mòbils, Sistemes de
Pàgines
23 p.
Publicat per
Societat Catalana de Comunicació
Citació
Navarro Güere, H., & Massana, E. (2014). Consum de premsa comarcal tradicional i en línia a catalunya. estudi de camp sobre preferències i hàbits de persones adultes en el context multipantalla. Comunicació. Revista De Recerca i d’anàlisi, 31(2), 47-69.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/