Les relacions dels nens i nenes amb síndrome de down en espais de lleure a Catalunya
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-05Resumen
El treball que es presenta a continuació pretén aprofundir en la qüestió de “Les relacions socials dels nens i nenes amb Síndrome de Down en els espais de lleure”, amb la intenció de conèixer com són aquestes relacions. Aquesta pegunta ens porta a fer una investigació sobre conceptes com habilitats socials i inclusió. La primera part d‟aquesta investigació es basa en una fonamentació teòrica de les paraules clau relacionades entre elles. Posteriorment a aquesta fonamentació teòrica s‟han realitzat diverses entrevistes tant a joves amb Síndrome de Down, a famílies i a professionals del món del lleure. Seguidament s‟ha realitzat un anàlisi d‟aquesta informació i s‟ha relacionat amb la informació del marc teòric a fi de respondre a la pregunta de recerca
The work presented here aims to deepen the question of "social relations of children with Down syndrome in recreation areas", intending to know how it is this relationship. This question leads us to conduct research on concepts such as inclusion and social abilities. First of all, this research is based on a the theoretical furthering of keywords relations among if. Second, there have done different interviews to young people with down syndrome, the families and professionals from the recreation areas. Finally, there has done an analysis of such information and has been linked with the information of the theoretical framework in order to answer the question posed.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Habilitats socials
Lleure
Integració social
Síndrome de Down
Pedagogia
Páginas
161 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Grau en Educació Social [110]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/