Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-05Resum
En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome
d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna
està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions
directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola
de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que
es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els
comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres
companys de classe i amb els adults.
In this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger
Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included
in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the
class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there
have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we
could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with
other students and adults on class.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Asperger, Síndrome d'
Educació inclusiva
Pàgines
48 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/