L’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEA
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
Avui en dia, dins l’àmbit educatiu, escoltem cada vegada més el terme inclusió escolar. Això és així perquè dins les escoles ordinàries volen poder atendre a tots els alumnes per igual, acceptant les particularitats i les necessitats específiques de cadascú. És per això que la meva recerca es centra en un estudi de cas amb un infant diagnosticat de TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) ja que aquest tipus d’infants els trobem cada vegada més dins les aules ordinàries. El que pretenc amb aquest estudi de cas es pot dividir en dues parts. Per una banda, vull veure si a través d’un seguit d’activitats d’expressió corporal, aquestes afavoreixen la inclusió d’aquest infant. Per altra banda, vull observar el context natural d’aquest infant dins l’aula on es troba per tal de poder veure en tot moment la inclusió escolar.
Nowadays in the education field, we are increasingly seeing terms like school inclusion. This is because, ordinary schools, are trying to treat all students in the same way, accepting their singularities and specific needs. The main reason why my case study is centered in the case of an infant that suffers TEA (Autistic Spectrum Disorder) is that they are becoming frequent in ordinary classrooms. What I pretend to do with this research can be divided in two parts. On the one hand, I want to know if a series of activities related to corporal expression could favor the inclusion of the child. On the other hand, I want to observe the natural context of this child inside his classroom so I can follow his school inclusion.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Autisme
Expressió corporal
Pages
118 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/