L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-05Resum
Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta de millora basada en l’aprenentatge cooperatiu.
Per poder identificar les dificultats de l’aula es van fer un seguit d’observacions i una entrevista amb la tutora del grup classe. Per portar a terme la proposta vaig prendre com a referencia el Programa CA/AC (Cooperar per aprendre/ Aprendre a Cooperar). La intervenció va consistir en onze sessions on mitjançant l’aprenentatge cooperatiu vam intentar solucionar o millorar alguns dels problemes analitzats a l’aula.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Ensenyament -- Treball en equip
Pàgines
61 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/