EFL and CLIL: a textbook analysis
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-05Resumen
Recently,
an
increasing
number
of
teachers
have
chosen
to
introduce
CLIL
initiatives
in
the
Catalan
schools.
Despite
the
great
impact
that
this
new
approach
to
English
has
had
in
our
context,
the
amount
of
materials
designed
in
order
to
put
into
practice
this
well-‐founded
theory
is
still
scarce,
as
well
as
the
number
of
studies
carried
out
over
these
materials.
This
project
aims
to
analyze
the
differences
and
similarities
between
EFL
and
CLIL
textbooks.
The
analysis
will
take
into
account
the
importance
given
to
the
four
skills:
listening,
speaking,
reading
and
writing,
as
well
as
the
presence
of
vocabulary
and
grammar
in
both
the
EFL
and
the
CLIL
textbooks.
Using
an
analysis
chart
the
materials
used
in
EFL
and
CLIL
will
be
compared
and
analyzed
and
from
the
results
obtained
some
conclusions
will
be
drawn.
Recentment,
un
gran
nombre
de
docents
ha
optat
per
introduir
pràctiques
AICLE
a
les
escoles
Catalanes.
Tot
i
el
gran
impacte
que
aquesta
nova
metodologia
ha
tingut
en
el
nostre
context,
encara
són
escassos
els
materials
que
s’han
creat
per
portar
a
la
pràctica
una
teoria
molt
ben
fonamentada,
així
com
el
nombre
d’estudis
que
s’han
fet
sobre
aquests
materials.
L’objectiu
d’aquest
projecte
és
analitzar
quines
diferències
i
semblances
hi
ha
entre
els
llibres
de
text
que
s’utilitzen
a
Anglès
com
a
Llengua
Estrangera
i
els
llibres
de
text
basats
en
AICLE.
A
l’anàlisi
es
tindrà
en
compte
la
importància
que
es
dóna
a
les
4
habilitats:
la
comprensió
oral,
l’expressió
oral,
la
lectura
i
l’escriptura,
així
com
la
presència
que
té
el
vocabulari
i
la
gramàtica
en
ambdós
llibres
de
text.
A
partir
d’una
taula
d’anàlisi
es
compararan
i
s’analitzaran
els
materials
utilitzats
a
Anglès
com
a
Llengua
Estrangera
i
a
AICLE
i
dels
resultats
obtinguts
se
n’extrauran
una
sèrie
de
conclusions.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Anglès -- Ensenyament
Anglès -- Llibres de text
Páginas
53 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/