Participació de l’alumnat en els processos d’avaluació a l’aula d’Educació Física
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-05Resum
La meva investigació es basa en analitzar si els alumnes milloren en els aprenentatges
a través d’un procés de coavaluació ien observar si aquestes interaccions que es
creen entre els alumnes faciliten l’adquisició de l’aprenentatge. La intervenció s’avalua
a partir de l’observació realitzada en dos moments de la pràctica dels alumnes: una
observació de les aportacions que fan els infants en aquest procés de coavaluació i
una altra de les millores d’aprenentatge al llarg de les dues sessions realitzades.El
motiu del meu estudi és que s’han d’incloure a l’àrea d’Educació Física pràctiques
educatives que permetin la participació dels alumnes en processos d’avaluació, ja que
permet que l’alumne sigui el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.
The objective of my investigation is to analyze whether students improve their learning
when using aco-assessment process, and whether the interactions, which are
generated among students, make the acquisition of such learning easier. The
intervention is evaluated through the observation that has been conducted in two
different moments of the students’ practices: the first observation is based on the
contributions that the children make in this co-assessment process, while the second
one focuses on the learning improvements along the two sessions that I have carried
out. The main reason why I have carried out this study is the strong need of including
some educative practices in the area of Physical Education that allow the students
participation in the assessment process.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
73 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/