Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-05Resumen
Aquest treball es basa en observar quins criteris predominen a l’hora de classificar espontàniament figures geomètriques planes. L’estudi s’ha realitzat amb 12 alumnes de primer de primària d’una mateixa aula i escola de Girona. Cada alumne agrupa lliurement les figures que se’ls ensenya i s’anoten totes les explicacions que donen per haver dut a terme les classificacions corresponents. L’ anàlisi dels resultats obtinguts es valora mitjançant el model de raonament geomètric de Van Hiele per tal de determinar la correspondència amb el nivell que se’ls presumeix.
This work is based on observing what standards predominate when spontaneously classify geometric plane. The study was conducted with 12 students in the first grade in the same classroom and school of Girona. Each student groups freely figures that are taught and recorded all the explanations they give for having carried out the classifications. The analysis of the results is assessed using the model of Van Hiele geometric reasoning to determine the correspondence with the level they presumed.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació primària
Matemàtica -- Ensenyament
Geometria
Páginas
100 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/