Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-06Resum
El consumidor del present s’ha tornat molt emocional respecte fa 50 anys, quan les indústries només es preocupaven de vendre el seu producte descuidant el client. Avui dia la qüestió ha canviat i el consumidor ha pres un rol important en la societat, està més informat i és més exigent. Per aquest motiu, les empreses s’han vist obligades a proporcionar un major valor respecte la competència. Així doncs, el màrqueting també juga un paper fonamental: ha d’entendre i oferir el que el client necessita.
Aquest treball segueix el camí teòric que hi ha del màrqueting al mercadeig més pròxim al consumidor final en el punt de venda: el merchandising. Dins la branca de gestió del merchandising apareix un aspecte rellevant, la gestió per categories, la qual distribueix el producte en el punt de venda en funció de les necessitats del consumidor.
El focus del treball és explorar la gestió referent a l’espai on s’exposen els productes per ser venuts (el lineal) i amb aquest enfocament teòric s’ha elaborat un estudi de cas real: proposar una reestructuració del lineal de sucs als supermercats Carrefour mitjançant les seves dades internes i dades de mercat. Els resultats seran molt millors respecte fa 50 anys: tan les empreses com els consumidors surten guanyant.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Consumidors -- Conducta
Màrqueting
Pàgines
74 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats