Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2011-12-15Resum
Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant
de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La
convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb l’apogeu
d’una cultura participativa, protagonitzada per comunitats d’usuaris amb una
activitat quasi frenètica (Jenkins,2008). Noves modalitats de treball cooperatiu
que permeten la creació i recreació grupal de continguts, i la creació de
comunitats d’usuaris que utilitzen i reutilitzen les noves modalitats de serveis.
En aquest context, augmenta la segmentació, la fragmentació i l’abonament
dels usuaris (Tous, 2009), perquè la tipologia de les plataformes de continguts
ha variat de manera significativa, s’han incorporat els dispositius mòbils i s’han
diversificat i sofisticat les ofertes a Internet.
Tipus de document
Informe
Llengua
Català
Paraules clau
Dones
Mitjans de comunicació de massa i dones
Comunicació audiovisual
Pàgines
174 p.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/