Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-02Resum
La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares i mares juntament amb els educadors/es puguin anar construït una base sòlida de comunicació que els ajudi fer una intervenció eductiva conjunta i integral. La present recerca pretén descriure les principals vies de relació entre la família i l’escola en el primer cicle d’educació infantil, concretament sobre la llar d’infants els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. I a partir d’aquí s’exposa un procés de reflexió-acció de l’equip educatiu per tal de millorar en algun aspecte d’aquesta relació, en aquest cas sobre l’adaptació. Així mateix com a investigadora em proposo fer el seguiment d’aquest treball i posteriorment recollir les valoracions tant de l’equip docent com de les mateixes famílies al voltant d’aquesta innovació en l’adaptació.
La relación entre la familia y la escuela es una pieza clave en la educación i el desarrollo de los niños y niñas. Entendemos que la escuela tiene que ser un punto de encuentro, de intercambio y participación para todos, en el que padres y madres junto con los educadores/as puedan ir construyendo una base sólida de comunicación que les ayude a hacer una intervención educativa conjunta e integral. La presente investigación pretende describir las principales vías de relación entre la familia y la escuela en el primer ciclo de educación infantil, concretamente en el jardín de infancia els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. A continuación se expone un proceso de reflexión-acción del equipo educativo para mejorar en algunos aspectos de esta relación, concretamente sobre la adaptación. Así mismo como investigadora me propongo hacer un seguimiento de este y posteriormente recoger las valoraciones tanto del equipo docente como de las mismas familias alrededor de esta innovación en la adaptación.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Jordi Collet Sabé
Llengua
Català
Paraules clau
Família i escola
Ensenyament -- Innovacions
Educació infantil
Pàgines
83 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/