dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques fecha de publicación 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
  • Listando Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques fecha de publicación
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
  • Listando Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 26

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Identificació dels coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels infants de cicle inicial. Un estudi de cas 

      Jurado i Salvans, Mireia (2015-09)
      Aquest treball de recerca pretén identificar els coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels alumnes de cicle inicial d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya. Per ...
    • Opinions dels mestres sobre l’ensenyament de les ciències a l’educació infantil i primària : un estudi quantitatiu 

      Bergadà Bofill, Nati (2016)
      Aquest estudi té com a finalitat recollir el màxim de veus possibles del col·lectiu docent per fer un retrat de les opinions dels mestres respecte a com s’han d’ensenyar les ciències en les diferents ...
    • Efectes que desenvolupa la introducció del mètode d'investigació i modelització a nivell participatiu en un infant que presenta el trastorn de l'aspecte autista 

      Prados Aparicio, Andrea (2016-03)
      En aquesta investigació qualitativa s’ha fet una recerca sobre els efectes que desenvolupa la introducció del mètode d’investigació i modelització a nivell participatiu en un infant que presenta el ...
    • Com les concepcions que tenen quatre mestres sobre la ciència influeixen en el seu model didàctic 

      Junyent i Serra, Laia (2016-03)
      Aquest treball que llegireu a continuació, té com a objectiu principal investigar sobre com les concepcions que tenen els mestres en relació a la ciència influeixen en el seu model didàctic. El meu ...
    • Entrenament i hàbit lector a Cicle Inicial: Entrenament i hàbit lector a Cicle Inicial : Anàlisi de propostes didàctiques i creences dels mestres en dos centres educatius 

      Pujadas i Parera, Alba (2016-03)
      Aquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats ...
    • Millorar l’aprenentatge de les matemàtiques a partir d’enfortir el vincle família-escola. El Taller de matemàtiques a l’Escola Doctor Joaquim Salarich 

      Granero Bernal, Gil (2016-09)
      Aquest Treball de Final de Màster que presentem es basa en l'anàlisi i la valoració d'un projecte anomenat «Taller de Matemàtiques», que gira a l'entorn de l'aprenentatge de les Matemàtiques al Cicle ...
    • Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes 

      Pujol i Vigas, Joana (2016-09)
    • L’impacte del treball d’activitats de matemàtiques i música de manera conjunta en escoles catalanes 

      Forcada Royo, Judith (2016-09)
      El present estudi “L’impacte del treball d’activitats de matemàtiques i música de manera conjunta en escoles catalanes”, té com a finalitat conèixer quins han estat els efectes que ha provocat en diferents ...
    • L’Impacte d'una formació audiovisual en l'aprenentatge de la didàctica de les ciències amb un grup de mestres de primària 

      Martin Ferrer, Laura (2016-09)
      En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis ...
    • L’Escola El Colomer de Taradell (1942-­‐1961): una aproximació a l'ensenyament de les Matemàtiques 

      Aregall Salgot, Júlia (2017-03)
      L’Escola El Colomer va ser una escola singular en la seva època. En un dels pitjors moments de la història de l’educació del nostre país, on es feia distinció de sexes, ...
    • L'Escola El Colomer de Taradell (1942-1961): una aproximació a l'ensenyament de les ciències 

      Rosell i Bagués, Miquel (2017-03)
      L’Escola El Colomer va ser una escola singular en la seva època. En un dels pitjors moments de la història de l’educació del nostre país, on es feia distinció de sexes, ...
    • Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil 

      Vaca Baez, Eva (2017-03)
      Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la ...
    • Anàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisió 

      Vila Cortés, Clara (2017-09)
      La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme ...
    • Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes 

      Mas Inocentes, Núria (2018)
      El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i cicle superior. Els principals ...
    • Elaboració d’un instrument que permet diferenciar la metodologia d’ensenyament de les matemàtiques entre tradicional i funcional 

      Novo Arnó, Albert (2018-09)
      Aquesta recerca pretén, prioritàriament, elaborar un qüestionari que permeti identificar com és la metodologia que empren diversos docents a l’hora de treballar les matemàtiques i, posteriorment, ...
    • Anàlisi de 6 programacions de medi per determinar el model didàctic utilitzat en l’ensenyament del cos humà 

      Arumí Codinach, Ingrid (2018-09)
      El treball final de màster s’ha basat en realitzar una investigació qualitativa, concretament un estudi de cas d’unes programacions de medi elaborades per unes mestres d’un centre escolar de la comarca ...
    • L’activitat científica autèntica en l’observació Decroly, des d’una perspectiva pedagògica de l’aprenentatge de les ciències 

      Romera i Gurdó, Àurea (2018-09)
      Aquest treball pretén determinar la validesa d’un mètode actiu amb més de 100 anys de recorregut en l’ensenyament i aprenentatge de les ciències. A partir del context actual, la recerca s’estructura des ...
    • Com resolen sumes mentalment els alumnes de 4t, 5è i 6è i quina influència pot tenir la metodologia emprada pels docents? 

      Miró Font, Margalida (2018-09)
      Aquest treball de fi de màster té el propòsit d’estudiar com els alumnes de 4t a 6è d’educació primària realitzen sumes mentalment i quina influència pot tenir en ells la metodologia que empren les ...
    • Estudi de nou casos entorn de les estratègies d’ensenyament-aprenentatge de l’accentuació a l’Educació Primària 

      Font Prat, Mireia (2018-09)
      L’ensenyament-aprenentatge de l’ortografia es troba en una situació ambigua des que ha deixat d’ocupar una posició central en la didàctica de la llengua. Essent extensa la recerca entorn de l’ortografia ...
    • Quines són les idees intuïtives dels alumnes de 6è respecte a la diversitat de llavors en relació a aspectes de la selecció natural i l’evolució? 

      Esquius i Monrós, Bernat (2018-09)
      Aquest treball presenta una investigació sobre algunes de les idees intuïtives que tenen els alumnes de 6è vers aquest tema de la diversitat de les llavors i en relació a aspectes de la selecció natural ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC