La participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de cas
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2015-09Resum
El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me en la importància que aquesta participació té per afavorir una transformació del sistema educatiu i avançar cap a fites de major democràcia i inclusió educativa. Alhora, és important destacar que aquest treball està vinculat a un altre projecte d’investigació, anomenat “DEMOSKOLE: democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius de secundària”, finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (EDU2012-39556-co2-01/02). Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar com conceben i practiquen la democràcia, com element fonamental del procés educatiu, determinats centres educatius de primària i de secundària.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Núria Simó Gil
Llengua
Català
Paraules clau
Educació secundària
Educació inclusiva
Participació (Filosofia)
Democràcia
Pàgines
125 p.
Nota
Curs 2014-2015
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats