Investigar per desvelar els models de gènere en l'adolescència
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2010ISSN
0214-7351
Resumen
L’article presenta una investigació en l’àmbit d’estudi de l’educació i el gènere que adopta la
metodologia de l’estudi de cas per visibilitzar i analitzar els models de gènere de les i els adolescents.
En les conclusions s’apunten canvis en els gèneres que s’adopten, moviments que
constaten que els models de gènere femení i masculí considerats més «tradicionals» estan en
evolució, perduren trets però altres es reestructuren amb característiques diverses o evolucionen
canviant el seu significat. Els resultats de la recerca són una contribució al coneixement
sobre els models de gènere i constitueixen un document base per al debat i la reflexió pedagògica
sobre les relacions entre educació, diferència sexual i ciutadania inclusiva.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació en valors
Adolescència
Diferenciació sexual
Páginas
14 p.
Publicado por
ICE Universitat de Barcelona
Citación
Carrillo, Isabel, Prat, Pilar, Guitart, Rosa, Fatsini Esther. (2010). Investigar per desvelar els models de gènere en l'adolescència. Temps d'Educació, (39), 125-138.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/