Entrenament i hàbit lector a Cicle Inicial: Entrenament i hàbit lector a Cicle Inicial : Anàlisi de propostes didàctiques i creences dels mestres en dos centres educatius
View/Open
Author
Other authors
Publication date
2016-03Abstract
Aquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats d‟entrenament i hàbit lector que es realitzen a l‟aula, en dos centres educatius. També es busca determinar el grau d‟influència que tenen les propostes plantejades i les creences docents en l‟infant.
This paper presents an analysis of the educational teaching activities and beliefs related with the teaching and learning of reading in the Initial Cycle, focusing on training activities and reading habits carried out in the classroom in two different schools. It also seeks to determine the degree of influence that the proposals and teachers beliefs have in the children
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Vanesa Amat i Castells
Language
Catalan
Keywords
Lectura (Educació primària)
Mestres -- Actituds
Pages
78 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats