L’Orientació dels infants : de la realitat al mapes
Author
Other authors
Publication date
2016-05-13Abstract
En aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil tenen la capacitat d’expressar, en un dibuix, el coneixement que han obtingut després d’experimentar, a través de diferents activitats, un espai determinat de l’escola. A més, es buscar identificar en quin nivell de representació es troben els dibuixos dels alumnes segons la línia de desenvolupament dels mapes cognitius que té com a base el model teòric piagetà.
This project provides an analysis, in detail, through depictions of five-six- year-old children. The aim of this analysis is to determinate whether childhood education students have the ability to express in a drawing the knowledge obtained after experimenting, through different activities, a specific space in the school. In addition, it seeks to identify which is the level of student’s representation according to the development line of cognitive maps based on piagetian theory.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació infantil
Constructivisme (Educació)
Pages
51 p.
Note
Curs 2015-2016
Premi Sebastià Àlvarez 2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats