Anàlisi sobre les pràctiques educatives d’un centre d’educació infantil i primària per afavorir la inclusió d’un alumne amb altes capacitats i la resta de l’alumnat
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2016-05Resum
El treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas de la trajectòria educativa d’un alumne amb altes capacitats en un centre d’educació infantil i primària de la comarca d’Osona. Un dels objectius que persegueix és aprofundir en el coneixement dels alumnes amb altes capacitats i quins aspectes s’han de tenir en compte per afavorir una intervenció inclusiva a partir dels referents teòrics. La metodologia la qual se centra la recerca és qualitativa i els instruments de recollida de dades són les entrevistes realitzades a persones properes a l’alumne: l’equip directiu del centre, les mestres que ha tingut durant la seva trajectòria escolar i a la família. A partir de l’anàlisi ens ha permès descobrir les principals característiques d’aquest tipus d’alumnat així com els recursos i l’atenció rebuda dins el centre.
The following final grade work is a case study about the educational career path of a student with high abilities in a infant and primary school in Osona. One of the main aims is going in depth with the knowledge of the high ability students and which aspects have to be considered in order to make an easy inclusive intervention by means of different theoric models. The researching methodology is qualitatively based and the tools used to get data are different interviews done to different people closely related to the student such as the directive team, the different teachers involved in his career path and the family. Throughout the analysis of all this work it has been possible to discover the main characteristics of these type of students and also the resources used and the attention that they recieve in the school.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Educació especial
Pàgines
74 p.
Nota
Curs 2015-2016
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats