Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2016-09Resumen
L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, millorant els seus aprenentatges, participació, interrelació , cohesió i resolució de conflictes .
La investigació es centra en fer un anàlisis de com s‟implementa l‟aprenentatge cooperatiu en les diferent dimensions del centre. Després d‟haver finalitzat la formació de CA/AC, per tal de saber si aquest esta consolidat i pot ésser considerat com un tret definitori de l‟escola de manera que li faciliti el camí a l‟hora d‟ avançar cap a la inclusió.
The cooperative learning is an appropiate resource to encourage different social capacities and skills which are essential to help and facilitate the attention to diversity of all classroom students, improving learnings, participation, and interrelation cohesion as well as conflict resolution. The research is focused on analysing the implementation of cooperative learning in the different dimensions of the school. After the ending of CA/AC, and in order to know if this has been consolidated, it could be considered as a distinctive fact of the school to make easier the progress to the inclusion.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Gemma Riera Romero
Lengua
Catalán
Palabras clave
Atenció a la diversitat
Educació inclusiva
Páginas
152 p.
Nota
Curs 2015-2016
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats