Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2016-05Resumen
La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat nouvingut que fa el primer contacte amb un centre educatiu i la separació gradual del nucli familiar enfront a aquell alumnat que simplement s'adapta a la nova pedagogia del centre.
This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who face the first contact with a school and its gradual separation from the family against students who simply will be adapted to the new education pedagogy.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Amàlia Susana Creus Quinteros
Lengua
Catalán
Palabras clave
Montessori, Mètode de
Ensenyament -- Mètodes actius
Infants
Escolars
Infants immigrants
Família i escola
Páginas
166 p.
Nota
Curs 2015-2016
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats