L’escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER)
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2016Otros títulos
The rural school in the initial training plans of teacher education in the Catalan universities. Twenty years of the Rural School Interuniversity Group
ISSN
1695-5641
2013-9594
Resumen
Aquest article pretén donar a conèixer al Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER), un equip de professors i professores de totes les universitats catalanes, format fa més de vint anys. El GIER vetlla per la presència de l’escola rural en els plans d’estudi de les respectives facultats i, per fer-ho, a part de les Jornades d’Escola Rural per a estudiants de mestre que s’organitzen cada any de manera col·laborativa, es duen a terme altres activitats més puntuals. L’article exposa l’impacte i la repercussió de totes aquestes activitats en els plans de formació de cada universitat participant.
This paper seeks to present the Rural School Interuniversity Group (GIER, in Catalan), a team of teachers from all the Catalan universities, formed over the course of twenty years. GIER ensures the presence of the rural school in the curricula of the respective faculties. In order to do so, it collaboratively organizes an annual conference on the rural school for university students in addition to carrying out other specific activities.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Escola rural
Professors -- Formació
Páginas
13 p.
Publicado por
Societat Catalana de Pedagogia
Citación
Bernard-Cavero, Olga, Soldevila-Roig, Jordi, Boix-Tomàs, Roser, Burgarolas-Criach, Imma, Domingo-Peñafiel, Laura, González-Monfort, Neus, Payaró-Pagès, Miquel, Miret-Ferrer, M. Antònia, Marquilles-Figueres, Pietat, Torres-Sabaté, Conxa, Fuguet-Busquets Joan.. (2016). L'Escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER). Revista catalana de Pedagogia, 10, 163-175.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1395]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/