Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals socis d’AMIC
Visualitza/Obre
Data de publicació
2017ISBN
978-84-617-9104-0
Resum
Davant el constant creixement durant la darrera dècada dels mitjans d’informació digitals en català i veient que estem al vell mig d’una revolució digital que transformarà ràpidament l’ecosistema dels mitjans de comunicació d’arreu, vam apostar per a que el treball d’anàlisi fos l’”Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals socis de l’AMIC” per al període 2014 a 2016i que el realitzés el grup de recerca Konekto de la Universitat de Vic–Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Es tracta una recerca prospectiva que ha combinat una doble metodologia: una anàlisi de gabinet que detalla les dades del sector; i una anàlisi qualitativa que s’ha basat en realitzar 11 entrevistes en profunditat a editors de mitjans digitals de perfils diferents: mitjans generalistes, temàtics i territorials; i a 3 experts en innovació digital.
Tipus de document
Llibre
Llengua
Català
Paraules clau
Mitjans de comunicació digitals
Mitjans de comunicació de massa
Pàgines
163 p.
Publicat per
AMIC - Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/