Instrument per a la mesura de les actituds del professorat envers les pràctiques inclusives
Visualitza/Obre
Data de publicació
2008ISSN
1138-4336
Resum
Aquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de
Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia centrada en la importància que
té per als processos d’inclusió educativa la variable psicològica de les actituds de les persones que els han de portar a
terme. L’article que us presentem se centra concretament en la mesura d’aquestes actituds, incloent un instrument i
tots els passos seguits per elaborar-lo. Pensem que aquest instrument pot ser d’utilitat per als professionals del món
de l’educació amb la finalitat de fer una radiografia de la situació dels centres educatius, veure si s’ha modificat al
llarg del temps, detectar necessitats de formació, etc.
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Educació secundària obligatòria
Pàgines
11 p.
Publicat per
Eumo
Citació
Comas, Manel Dionís, Soldevila Jesús.. (2008). Instrument per a la mesura de les actituds del professorat vers les pràctiques inclusives. Suports' Revista Catalana d'Educació Inclusiva., 12(2), 118-128.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Tots els drets reservats
(c) Universitat de Vic